We zijn heel trots dat De omgekeerde wereld van Adriaen van de Venne één van de tien genomineerde tentoonstellingen van de Museumtijdschrift Tentoonstellingsprijs 2024 is! Een vakjury stelde de top 10 samen, nu kun jij de winnaar bepalen. Help je ons om de prijs te winnen? Vanaf donderdag 29 augustus tot maandag 16 september 2024 kun je hier stemmen.

stem op ons

Mocht het stemmen middels bovenstaande link niet lukken, dan kun je je stem ook per e-mail delen via contact@museumtijdschrift.nl

Win zelf ook een prijs

Niet alleen de genomineerde musea, maar ook de stemmer kan in de prijzen vallen. Zo kun je een culturele reis winnen voor twee personen van SRC Reizen. De VriendenLoterij verloot een Museum VIP-weekend voor twee personen, dat bestaat uit een rondleiding door een museum, een diner én een overnachting. Naast deze grote prijzen zijn er nog andere leuke prijzen te winnen, waaronder tien keer VAthuis van de Vrije Academie, vijf keer het boek Fenomenale vrouwen in de beeldhouwkunst aangeboden door WBOOKS en drie keer een proefabonnement op Museumtijdschrift.
Op woensdag 23 oktober wordt de winnaar bekendgemaakt in Museum Prinsenhof Delft.